e-Kiosk.pl - Press 1-2/2020

czytaj

Press

1-2/2020 (02.01.2020)

Liczba stron: 300

Dostępne na:

 
Pojedyncze wydanie
23.00 zł 29.00 zł

Wybierając prenumeratę w eKiosk, oszczędzasz 34% w porównaniu do ceny z okładki

115,00 zł

Opis

Błąkałem się po rynku, ten film to była ostatnia bitwa – mówi Dziennikarz Roku 2019 Tomasz Sekielski; czy Adam Pieczyński chciał czy może musiał odejść z TVN 24?; TV Republika zrezygnowanych: nie płaci dziennikarzom, za to funduje SUV-y szefom; dyrektor marketingu Škody Arkadiusz Gwizdek o potrzebach klientów; dlaczego media, zajmując się światem, wolą mówić o Polakach?; niemiecki rząd wykłada 40 mln euro na wsparcie prasy; niepewne emerytury dziennikarzy: pracujący bez umów o pracę muszą odkładać na starość – tylko z czego?; w podejściu redakcji do moderowania wpisów pod tekstami wracamy do ery analogowej; nadawcy radzą, jak zrobić podcast, którego się słucha; co z pismami, które nie dostały ministerialnych dotacji; robią najlepsze zdjęcia zwierząt i przyrody – podpatrujemy ich w pracy; wbrew pozorom zaskakująco dużo łączy dziennikarzy prawej i liberalnej strony; może nie wszyscy go znają, ale prezes Agory Bartosz Hojka ma sukcesy i plany; Łukaszenka przegrywa z opozycyjnym internetem; o tym, jak pierwsza w Polsce społeczność wolontariuszy walczy z dezinformacją w sieci; MON po erze Macierewicza zamknął się na dziennikarzy; KAI broni Kościoła na dobre i na złe; rozmowa z Michałem Marcinikiem o audioreklamach i smartspeakerach; kryzysy i wpadki twórcy Brand24; trend eko daje firmom zyski liczone nie tylko zerami na koncie; kurczący się rynek zwiększa szanse niezależnych agencji; direct mail: jak skutecznie dotrzeć do klienta za pomocą przesyłek bezpośrednich; sekcja specjalna: panorama reklamy 2019; Grand Press 2019: zwycięzcy, relacja z gali, zdjęcia z afterparty.

PRESS – dwumiesięcznik skierowany do wszystkich, którzy interesują się mediami, przede wszystkim do dziennikarzy, redaktorów oraz pracowników: marketingu, public relations, agencji reklamowych, media plannerów i wszystkich z nimi współpracujących. Na ok. 200 stronach prezentuje wydarzenia z branży, media polskie oraz zagraniczne, materiały warsztatowe i wywiady z najlepszymi dziennikarzami, najciekawsze działania reklamowe, przykłady i możliwości działań PR. Wybrane numery zawierają specjalne raporty. PRESS jest organizatorem konkursu na najlepszego dziennikarza oraz najlepsze teksty dziennikarskie Grand Press, a także najlepszą polską fotografię prasową Grand Press Photo.

czytaj więcej zwiń opis