e-Kiosk.pl - Press 1-2/2018

czytaj

Press

1-2/2018 (02.01.2018)

Liczba stron: 282

Dostępne na:

 
Pojedyncze wydanie
16.00 zł 29.00 zł

Wybierając prenumeratę w eKiosk, oszczędzasz 34% w porównaniu do ceny z okładki

115,00 zł

Opis

Rozmowa z Wojciechem Bojanowskim, Dziennikarzem Roku 2017; Piotr Szczęsny, czyli Szary Człowiek, nie przekonał dziennikarzy, że jest różnica między samobójstwem a samospaleniem; #metoo made in Poland: szybkie decyzje redakcji w sprawie Dymka i Wybieralskiego pokazują, że zmienił się stosunek mediów do tematu molestowania kobiet; panorama reklamy: rok 2017 w branży; wykreowany autentyk: Wojciech Cejrowski budował swoją markę z żelazną konsekwencją; rozmowa z twórcami kanału Emce kwadrat; królowa internetu: szczery portret Barbary Sołtysińskiej, szefowej indaHash; jeśli masz tysiące fanów, możesz spróbować self-publishingu, jeśli nie – ryzykujesz; ponad 380 dziennikarzy z 67 krajów sprawdzało kwity polityków, celebrytów i firm ukrywających dochody w rajach podatkowych; ranking dziennikarskiego Twittera oparty na analizie polubień.

PRESS – dwumiesięcznik skierowany do wszystkich, którzy interesują się mediami, przede wszystkim do dziennikarzy, redaktorów oraz pracowników: marketingu, public relations, agencji reklamowych, media plannerów i wszystkich z nimi współpracujących. Na ok. 200 stronach prezentuje wydarzenia z branży, media polskie oraz zagraniczne, materiały warsztatowe i wywiady z najlepszymi dziennikarzami, najciekawsze działania reklamowe, przykłady i możliwości działań PR. Wybrane numery zawierają specjalne raporty. PRESS jest organizatorem konkursu na najlepszego dziennikarza oraz najlepsze teksty dziennikarskie Grand Press, a także najlepszą polską fotografię prasową Grand Press Photo.

czytaj więcej zwiń opis