e-Kiosk.pl - Pilot Club Magazine 5/2012

czytaj

Pilot Club Magazine

5/2012 (14.05.2012)

Liczba stron: 64

Dostępne na:

 
Pojedyncze wydanie
6.90 zł 10.00 zł

Opis

Bombardier Q400NG, który niebawem zawita również do Polski czy samolot PANDA to maszyny, z którymi będziecie mogli się zapoznać właśnie w nowym numerze naszego magazynu. Nie da się jednak ukryć, że nieodłącznym elementem ich sukcesu jest praca mechaników, o których znaczeniu przeczytacie w felietonie Bez mechaników nie ma latania. Zgłębiamy też kolejne zagadnienie z dziedziny prawa lotniczego – tym razem możecie przeczytać o cofnięciu lub zawieszeniu licencji. Oprócz tego w numerze: Nowe regulacje EASA / EU Peter Holy, jeden z posiadaczy samolotu na „N-kach” porusza temat zmian przepisów Unii Europejskiej. Czy będą one krzywdzące dla pilotów z amerykańską licencją? Temat także szeroko poruszany na międzynarodowym forum pprune.org. Air Inuit – W krainie wiecznego lodu Jozef Mols tym razem z wycieczką w północne rejony Kanady. Opisuje działania linii lotniczej, która skomunikowała zimne, północne rejony. Sbach 342 O tym samolocie w kwietniowym wydaniu pisał Artur Kielak. W tym miesiącu przedstawiamy efekt sesji zdjęciowej Łukasza Gancarza, która odbyła się w Irlandii. Filmy z tej sesji znajdziecie na naszym profilu Facebook. Blog lotniczo – robotniczy. Tym razem zaprzyjaźniony z nami kapitan opowiada o wykorzystywaniu wyświetlacza przeziernego tzw. Head-Up Display. Jak zwykle zabawnie i autoironicznie. Chmury Burzowe Po raz pierwszy Jarek Turała zagościł na łamach naszego magazynu. Przedstawia nam klasyfikację chmur burzowych. Muzeum Techniki w Warszawie Marek Kozyra przybliża nam tym razem zakamarki Muzeum Techniki. Znajdziemy tak kilka ciekawych lotniczych konstrukcji.

Elitarny Pilot Club Magazine to pierwszy i jedyny miesięcznik typu Lifestyle poświęcony głównie pasji latania małymi samolotami.

PORZĄDNY MAGAZYN DLA AUTENTYCZNYCH MĘŻCZYZN!

Trafia głównie do ludzi „z górnych półek”, którzy nie tylko potrafią marzyć, ale też konsekwentnie swoje marzenia realizują. Są to zarówno posiadacze prywatnych samolotów i śmigłowców, turystycznych i zawodowych licencji pilota, jak i przedstawiciele wolnych zawodów, managerowie oraz przedsiębiorcy korzystający lub planujących wykorzystywać dobrodziejstwa General Aviation w swych biznesowych i rekreacyjnych przedsięwzięciach.

Nowoczesny layout, modny format i lekko "snobistyczna" zawartość trafia w gusta "młodych, pięknych i bogatych", poszukujących nowych wyzwań i hołdujących indywidualnemu stylowi życia.

NAJWAŻNIEJSZE TO BUJAĆ W OBŁOKACH!

Przetestuj Pilot Club numer 12/2008 możesz pobrać bezpłatnie!

czytaj więcej zwiń opis

Jesteśmy na facebooku