e-Kiosk.pl - LOGO 10/2018

czytaj

LOGO

10/2018 (28.09.2018)

Liczba stron: 156

Dostępne na:

 
Pojedyncze wydanie
8.99 zł 9.99 zł

Wybierając prenumeratę w eKiosk, oszczędzasz 30% w porównaniu do ceny z okładki

42,00 zł

Opis

Wywiad numeru – Robert Biedroń; co jest molestowaniem; mój pierwszy raz: golf; sam na sam z Lwem; rozmowa z seksuologiem: orgazm; naprawdę jest taki zawód: Sommelier w ciemnościach; poradnik: Jak długo patrzeć w ekran; nowości z IFA: Technologie jutra; sesja: Styl formalny; plebiscyt LOGO: Najlepiej ubrani Polacy 2018 r: styl formalny; czy mucha jest zawsze bardziej elegancka od krawata.

Miesięcznik „Logo” jest jedynym w Europie cyklicznym wydawnictwem dla mężczyzn łączącym formułę pisma shoppingowego i lifestylowego. Pierwszy numer magazynu (jako kwartalnik) ukazał się w kwietniu 2005 r. w nakładzie 150 tysięcy egzemplarzy. Obecnie średni nakład miesięcznika wynosi 119 tys. egzemplarzy (ZKDP, 2008).

„Logo” adresowane jest do mężczyzn w wieku 25-40 lat, mieszkających w miastach, pracujących, o dochodach powyżej średniej krajowej, którzy decydują o tym jak i na co wydać swoje pieniądze. dbają o siebie, uprawiają sporty, interesują się nowościami i cenią produkty dobrej jakości. W piśmie są rubryki poświęcone modzie, podróżom, elektronice, sportom,, motoryzacji, kosmetykom, kuchni i alkoholom.

„Logo” otrzymało tytuł Debiut Prasowy Roku przyznany w 2006 r. przez branżowy magazyn „Media & Marketing Polska”.

czytaj więcej zwiń opis