e-Kiosk.pl - Wprost 44/2018

czytaj

Wprost

44/2018 (28.10.2018)

Liczba stron: 148

Dostępne na:

 
Pojedyncze wydanie
4.50 zł 6.90 zł

Wybierając prenumeratę w eKiosk, oszczędzasz 65% w porównaniu do ceny z okładki

126,75 zł

Opis

Kaczyński i Schetyna na huśtawce nastrojów; dlaczego wygrał Trzaskowski – wyjaśnia Jan Śpiewak; koniec świata PSL; rozmowa z Marcinem Horałą; portret polskiego miliardera; Helena Mańkowska i Jan Lubomirski - chcemy łączyć ludzi; czy Kościół uniesie winę księży; Polska jachtem stoi - interes na fali; w świecie ludzi i robotów - przyszłość pracy; dlaczego zginął Dżamal Chaszukdżi; nowoczesna okulistyka i laryngologia; zgaga – palący problem; gdy brzuch żyje własnym życiem; Queen na ekranie; rozmowa z Markiem Bieńczykiem; nie odpuszcza – Harlan Coben; kulturalna trzynastka - Magda Steczkowska; jak się rozwieść bez wojny.

Tygodnik WPROST to jeden z wiodących ogólnopolskich tygodników społeczno-informacyjnych. Ukazuje się od 1982 r. Od stycznia 2013 redaktorem naczelnym WPROST jest Sylwester Latkowski. WPROST jest najbardziej opiniotwórczym polskim tygodnikiem. W 2012 r. inne media powoływały się na publikacje WPROST 2211 razy – wynika z raportów Instytutu Monitorowania Mediów. Dla tygodnika pisze zespół znakomitych dziennikarzy i publicystów, w tygodniku publikują m.in. Magdalena Środa, Szymon Hołownia, Tomasz Jastrun, z redakcją współpracują też: Agata Młynarska, Jarosław Kuźniar, Piotr Najsztub, Karolina Korwin-Piotrowska.

Od kwietnia 2014 r. do każdego numeru Wprost dołączany jest Wprost BINZES, nowy magazyn biznesowy dostępny wyłączenie w wersji cyfrowej. To pismo dla tych, którzy chcą lepiej zrozumieć biznes, rynki i gospodarkę. Pokazuje trendy biznesowe, prezentuje konwergentny świat gospodarki, polityki i technologii.
Magazyn redaguje zespół Działu Biznes tygodnika WPROST. Pokazujemy najciekawsze przedsiębiorstwa i ich strategie, opisujemy najnowsze idee ekonomiczne i podpowiadamy, jak przetrwać zarówno w globalnej korporacji, jak i w małym rodzinnym biznesie – deklaruje Grzegorz Sadowski, redaktor prowadzący nowego magazynu. Informacje biznesowe mają zostać podane w sposób nowatorski, językiem, który nie odstraszy tych, którzy uważają, że ekonomia jest dla nich za trudna.
Magazyn WPROST BIZNES będzie się ukazywał co tydzień. Znajdą się w nim m.in. wyselekcjonowane najważniejsze informacje z Polski i ze świata, teksty analityczne, sylwetki ludzi biznesu, historie wielkich fortun, wielkich przekrętów, kalendarium na kolejny tydzień, nowe regulacje gospodarcze oraz biznesowe plotki i rankingi WPROST.
WPROST BIZNES jest tygodnikiem. Liczy 24 strony. Redaktorem naczelnym magazynu jest Sylwester Latkowski, redaktorem prowadzącym jest Grzegorz Sadowski, szef Działu Biznes tygodnika WPROST.

Numer 1/2007 możesz pobrać bezpłatnie.

czytaj więcej zwiń opis