e-Kiosk.pl - LOGO 12/2019

czytaj

LOGO

12/2019 (22.11.2019)

Liczba stron: 156

Dostępne na:

 
Pojedyncze wydanie
8.99 zł 9.99 zł

Wybierając prenumeratę w eKiosk, oszczędzasz 40% w porównaniu do ceny z okładki

72,00 zł

Opis

Wywiad numeru - Jakub Gierszał; jak się zachować - pytania i odpowiedzi; co się zmieniło przez 100 lat; mój pierwszy raz w igloo; laserowa korekcja wzroku; Jeb3 - boks, kick boxing i MMA w jednym; prawdziwy Mr. Freeze; podróż - Lwów; wideorozmowa o pracę - jak przygotować sprzęt i siebie; pan fizyk od eksperymentów; po co ci smartwatch; rób research jak ekspert; powerbanki do laptopów; e-sport narodowy - czas na igrzyska; Porsche Cayenne Coupe Turbo; Skoda Kamiq; jak wyjść na eksperta podczas knajpianych dyskusji; VW Arteon vs VW Passat; moje 4 kółka - Piotr Rubik; otwarcie sezonu (w Tyrolu); test białych koszul; jakie tkaniny ogrzeją nas zimą; zegarek miesiąca - Guess Legacy; matura z zegarków 2020 - pierwsze arkusze egzaminacyjne; historia jednego przedmiotu - krawat; prezentownik - co pod choinkę?

Miesięcznik „Logo” jest jedynym w Europie cyklicznym wydawnictwem dla mężczyzn łączącym formułę pisma shoppingowego i lifestylowego. Pierwszy numer magazynu (jako kwartalnik) ukazał się w kwietniu 2005 r. w nakładzie 150 tysięcy egzemplarzy. Obecnie średni nakład miesięcznika wynosi 119 tys. egzemplarzy (ZKDP, 2008).

„Logo” adresowane jest do mężczyzn w wieku 25-40 lat, mieszkających w miastach, pracujących, o dochodach powyżej średniej krajowej, którzy decydują o tym jak i na co wydać swoje pieniądze. dbają o siebie, uprawiają sporty, interesują się nowościami i cenią produkty dobrej jakości. W piśmie są rubryki poświęcone modzie, podróżom, elektronice, sportom,, motoryzacji, kosmetykom, kuchni i alkoholom.

„Logo” otrzymało tytuł Debiut Prasowy Roku przyznany w 2006 r. przez branżowy magazyn „Media & Marketing Polska”.

czytaj więcej zwiń opis