e-Kiosk.pl - Press 7-8/2022

czytaj

Press

7-8/2022 (04.07.2022)

Liczba stron: 224

Dostępne na:

 
Pojedyncze wydanie
23.00 zł 29.00 zł

Wybierając prenumeratę w eKiosk, oszczędzasz 34% w porównaniu do ceny z okładki

115,00 zł

Opis

Kulisy odejścia Tomasza Lisa z „Newsweek Polska”; rozmowa z Anna Åberg, szefową „Dagens Nyheter”; Grand Press Photo 2022: rozmowa z Wojciechem Grzędzińskim, autorem Zdjęcia Roku w konkursie oraz galeria nagrodzonych fotografii; Maria Jeleniewska jest królową TikToka, bo zgadza się ze wszystkimi; rozmowa z Katarzyną Górniak; rozmowa z Agnieszką Lichnerowicz; powodem odejścia Konstantego Geberta z „Gazety Wyborczej” było jedno słowo; władza zamyka portale z kremlowską propagandą – konieczność czy cenzura?; jak buduje swoją potęgę największy dziennik w Danii?; polskie redakcje pozwalają na pracę z zagranicy; fundacje zbierające na zwierzęta sięgają po szantaż emocjonalny; nagonka TVP na Donalda Tuska może doprowadzić do tragedii; Szirin Abu Akleh została zabita podczas pracy; życie ukraińskich dziennikarzy w Polsce wywróciło się do góry nogami; czy kodeks współpracy redakcji z freelancerami cokolwiek zmienił?; organizacje dziennikarskie w Polsce sporo dzieli, ale łączy jedno – krytycyzm wobec SDP; o warsztacie reportera opowiada Szymon Opryszek; Jak tam tekst, czyli co zrobić, by materiały powstawały na czas; sportowcy z niższych lig też mogą zarobić na swoim wizerunku; rozmowa z Arkadiuszem Gwizdkiem, dyrektorem marketingu marki Škoda; w Polsce nie ma klimatu do eksperymentów w reklamie; sekcja specjalna: CSR – odpowiedzialny biznes w szczególnym czasie.

PRESS – dwumiesięcznik skierowany do wszystkich, którzy interesują się mediami, przede wszystkim do dziennikarzy, redaktorów oraz pracowników: marketingu, public relations, agencji reklamowych, media plannerów i wszystkich z nimi współpracujących. Na ok. 200 stronach prezentuje wydarzenia z branży, media polskie oraz zagraniczne, materiały warsztatowe i wywiady z najlepszymi dziennikarzami, najciekawsze działania reklamowe, przykłady i możliwości działań PR. Wybrane numery zawierają specjalne raporty. PRESS jest organizatorem konkursu na najlepszego dziennikarza oraz najlepsze teksty dziennikarskie Grand Press, a także najlepszą polską fotografię prasową Grand Press Photo.

czytaj więcej zwiń opis