e-Kiosk.pl - Cyfrowa Polska 1/2011

czytaj

Cyfrowa Polska

1/2011 (25.02.2011)

Liczba stron: 68

Dostępne na:

 
Pojedyncze wydanie
25.00 zł

Opis

Systemy informatyczne do zarządzania procesami i mapowania procesów, biometria i rozwiązania zintegrowane z GPS to już także narzędzia dla administracji; jak jeszcze bardziej usprawnić pracę urzędu; aplikacje na zlecenie dzięki środkom unijnym; rozmowa z Grażyną Lendzion, Dyrektor Warszawskiego Zarządu Dróg Miejskich; jak pozbyć się starego sprzętu komputerowego; wdrożenie ERP na uczelni; ERP, RFID i nowoczesna biblioteka – rozmowa z Romanem Gawroniakiem, kanclerzem w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Gorzowie Wielkopolskim; Dolnośląskie Centrum Teleradiologii – system zbudowany, przetestowany i nagrodzony, ale są problemy; Łódzkie: Regionalny System Informacji Medycznej; e-Platforma medyczna w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym w Siedlcach; dodatek: druk i korespondencja w urzędzie; wielofunkcyjne karty miejskie; inteligentne liczniki do pomiaru energii; zamówienia publiczne: tryb dialogu konkurencyjnego i jak kupić komputer zgodnie z prawem.

Cyfrowa Polska jest dwumiesięcznikiem o technologiach teleinformatycznych w sektorze publicznym. Adresatami pisma są osoby podejmujące kluczowe decyzje dotyczące rozwoju gminy, powiatu, regionu, szkoły, czy szpitala. Cyfrowa Polska trafia również do administracji rządowej i parlamentu. Poruszamy także zagadnienia, które choć wykraczają poza sektor publiczny, dotyczą nas wszystkich, a więc mają publiczny charakter. Stąd w piśmie takie działy, jak „Technologie w służbie publicznej”, czy „Energetyka i infrastruktura”.
Nasz dwumiesięcznik jest autorskim projektem wydawnictwa ITR. Jego wyjątkowość polega m.in. na tym, że w jednym piśmie spotykają się treści adresowane do powszechnego w naszym systemie ustrojowym trójkąta decyzyjnego: samorząd – szkoła – szpital. Drugą sprawą wyróżniającą Cyfrową Polskę, jest sposób prezentacji treści, który można streścić w zdaniu: minimum technologii, maximum wiedzy dla użytkownika. Decydenci nie są technologami. Nie muszą wiedzieć jak to działa, ale powinni wiedzieć co to daje. Udzielanie odpowiedzi na to pytanie jest podstawowym zadaniem Cyfrowej Polski. Dlatego, choć łamy pisma są otwarte dla dostawców, głównymi bohaterami każdego wydania są użytkownicy teleinformatyki. Z tych powodów mimo krótkiego istnienia na rynku, Cyfrowa Polska jest ważnym kanałem komunikacji między branżą IT, a odbiorcami z sektora publicznego.

czytaj więcej zwiń opis