e-Kiosk.pl - Press 11-12/2020

czytaj

Press

11-12/2020 (02.11.2020)

Liczba stron: 318

Dostępne na:

 
Pojedyncze wydanie
23.00 zł 29.00 zł

Wybierając prenumeratę w eKiosk, oszczędzasz 34% w porównaniu do ceny z okładki

115,00 zł

Opis

Winni jesteśmy my – Konstanty Gebert przekonuje Krzysztofa Boczka, że dziennikarze i ich odbiorcy za mało troszczą się o wartości; mobbing na planie nie przeszkodził – Ellen DeGeneres nie traci widzów ani pieniędzy; Michał Olszański: dobry kumpel, mniej dobry dziennikarz; zdarzało mi się poryczeć – spowiedź dziennikarza śledczego Tomasza Patory; Wojciech Orliński, szef Solidarności Agory, nie zostanie wyrzucony z firmy; „Wprostu” życie po druku; co robią niemieccy wydawcy, by zarobić i przetrwać w pandemii?; wsparcie od rządu sprawia, że francuskim wydawcom nie zaszkodził COVID-19; Maciek Piasecki z OKO.press radzi, jak zrobić angażującą i merytoryczną uliczną transmisję online; przyjaciel Kapuścińskiego, kończy niebawem 90 lat i wciąż pisze depesze dla PAP-u; kibic wiernie płaci – milion płatnych subskrypcji ma już The Athletic; SDP staje po stronie interesów władzy; radzimy, jaki sprzęt i jakie programy pomogą w nadawaniu z terenu; wolna jazda w think tanku – praca dla dziennikarza, który wypalił się zawodowo; DAB+ jest już anachroniczny, ale stacje radiowe i tak w niego inwestują; 12 blogów fotograficznych, które nadal żyją: ostatni ranking piszących o fotoreportażu w sieci; rozmowa o Patronite z jego szefami; podpowiadamy, jak zrobić wciągający webinar; nie promuj postów na Facebooku, ale korzystaj z menedżera reklam na FB i osiągaj swoje cele reklamowe; promocja poprzez gaming coraz popularniejsza i bardziej opłacalna dla marek; PR pierwszej damy i pierwszej córki RP; know-how: wystąpienia z warsztatów medycznych; Grand Video Awards 2020: laureaci, relacja z gali; sekcja specjalna: TOP MARKA 2020.

PRESS – dwumiesięcznik skierowany do wszystkich, którzy interesują się mediami, przede wszystkim do dziennikarzy, redaktorów oraz pracowników: marketingu, public relations, agencji reklamowych, media plannerów i wszystkich z nimi współpracujących. Na ok. 200 stronach prezentuje wydarzenia z branży, media polskie oraz zagraniczne, materiały warsztatowe i wywiady z najlepszymi dziennikarzami, najciekawsze działania reklamowe, przykłady i możliwości działań PR. Wybrane numery zawierają specjalne raporty. PRESS jest organizatorem konkursu na najlepszego dziennikarza oraz najlepsze teksty dziennikarskie Grand Press, a także najlepszą polską fotografię prasową Grand Press Photo.

czytaj więcej zwiń opis